Mi a tökéletes karácsonyi ajándék egy fotósnak?

Miután az előző posztban felsoroltam minden kiegészítőt, talán már egyértelmű, hogy nem kütyüfronton kell keresni az ajándékot. Nem húzom az időt a megfejtéssel, már csak három hét van karácsonyig:

Nyomtassatok fotókat.

A papírképeknek megvan az a jó tulajdonságuk, hogy emlékeket csalnak elő. Olyan elfelejtett dolgokat, amik egy Facebook albumban vagy c:\képek mappában eltűnnek a next gombra kattintással.

Egy papírkép felett hosszú perceket lehet eltölteni. Kézbe lehet venni, forgatni, megcsillan rajta a fény, hajlik, változik. Megtelik élettel bármi amit kinyomtattok. Én először most nyáron tapasztaltam meg igazán, mekkora a különbség nyomtatott kép és online galéria között, mikor a BKF fotó felvételire készültem (hiába én már ilyen digitális fotó korba született gyerek vagyok, az analóg kimaradt teljesen).

Kellemes, nosztalgiázós délutánokhoz vezetnek a képnézegetések, és valahol ez lenne az ünnepek lényege is. Egy fotós sem lesz csalódott, ha odaraksz a fa alá néhányat a közös képeitekből, vagy olyan helyekről ahonnan közös emlékeitek vannak. Ja, az remélem egyértelmű, hogy elsősorban személyes képeket nyomtassatok, ne a 'munka' mappából valami látványosat.

Turkáljatok nyugodtan a barát/rokon gépén egy kicsit (vagy a sajátotokban), találjatok pár képet ami kedves nektek, aztán nyomdába velük. (a turkálás során talált  kínos titkok felszínre kerülésért a bejegyzés szerzője nem vállal felelősséget, a következmények az érintett feleket terhelik)

Keresgélésre fel! A nyomtatáshoz még a héten adok pár tanácsot, meg ajánlok pár jó helyet Budapesten.

Juli, Stefi - a tavalyi karácsonyi ajándékotok tudtotokon kívül is telitalálat volt. Szeretem a jövőbelátó képességeteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése