Nehéz lenne bármelyik anyagot kiemelni tőlük, mert mindegyik sorozatuk hihetetlen, drámai, látványos, etc. (ez talán az erősebb utómunkának is köszönhető, de az alapanyag magában is elsőrangú)
A NOOR anyagoknál érzem mindig az ún. kalapács effektet - amikor úgy nézel végig egy képsorozatot, hogy minden kocka után egy súlyos, ajtódöngető kalapácsütést vélsz hallani. Minél hangosabban, annál ütősebb a cucc.
A NOOR anyagoknál érzem mindig az ún. kalapács effektet - amikor úgy nézel végig egy képsorozatot, hogy minden kocka után egy súlyos, ajtódöngető kalapácsütést vélsz hallani. Minél hangosabban, annál ütősebb a cucc.
De hogy azért ki is emeljek:
Érdemes a hosszútávú projectjeiket követni, mint például a klímaváltozással foglalkozó anyagok (nem véletlenül vannak kiemelt helyen az oldalon), vagy ha kicsit emberközelibb téma, akkor ez az amerikai bevándorlókkal foglalkozó.
A kiváló fotósaik közül Stanley Greene a nagy kedvenc (tőle pl. ez), meg Pep Bonet. De érdemes megnézni az őrült orosz Yuri Kozyrev anyagait az arab tavaszról, mert messze a legjobb képeket szállította Egyiptomból és Líbiából.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése